Jahapp.

Då har jag kommit fram till att min chef är idiot också och att man uppenbarligen måste ha en blåslampa i röven på henne för att hon ska fixa något. Har fortfarande problem med kokerskan på jobbet och det blir bara värre. Det är nu väldigt tydligt att hon försöker få mig arbetslös. Hon har gjort mer ändringar på schemat som inte är bra för mig. Så om min idiot till chef inte löser detta denna veckan så går jag till facket. Förhoppningsvis löser det väl sig när vi någon gång i veckan har ett samtal alla tre. Men för säkerhets skull tänker jag kontakta facket imorgon iallafall. Bara för att få lite svar på frågor jag har.

Annars är det inte så mycket roligt som händer. Det är julfest på jobbet snart, men vet inte om jag vill gå längre. Känner inte riktigt för att umgås med folk, särskilt inte de på mitt jobb. De är värre än fjortisar och anser att julfesten är den perfekta dagen för mig att bli full på. Känner inte riktigt att jag ska behöva försvara att jag är nykterist vid en ålder av 24. Fast jag anser ju inte heller att jag ska behöva bli mobbad av en vuxen människa på min arbetsplats. Men det blir jag ju iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0