Gammalt och nött...

en second hand affär i Ljungby hade idag utförsäljning av böcker. De kostade 1kr styck och självklart var jag där och roffade åt mig. Jag lyckades med att få med mig 15 böcker hem, hade nog kunnat köpa mer men korgen var full. Men jag är så nöjd med de 15 jag köpte, jag älskar dem alla.


En fin gammal Borta med vinden.


Alla fyra böckerna i Charles Dickens Bleak house.


En tredelars roman om Inkafolket.


Ja behövs det en förklaring?


Pemberley fortsättningen på Stolthet
och fördom. Fast skriven av Emma
Tennant istället för Jane Austen.


En bok om Yggdrasil.


Elizabeth Taylors självbiografi. Ännu en
biografi till min samling.


En Alfred Hitchcock bok, Timmarna
och Bridget Jones dagbok.

Nu kommer jag verkligen behöva en till bokhylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0