Fan då.

Team Stefan skulle ju vunnit Körslaget. Dumma tv! De var ju rosa och roliga för fan. Ja ja. Dumma värld.

Men jag fick en Hello Kitty chokladkalender av Tessan iallafall, det var snällt. Så nu har jag tre chokladkalendrar, två med Hello Kitty. Kan inte få för mycket choklad under julen och Tessan tyckte jag behövde äta upp mig. Men hennes katt tyckte inte att jag skulle ha den, den ville behålla den själv. Men jag lyckades få den med mig ut till pappa iallafall. Vi var och hälsade på lite och löste Melodikrysset och fikade. Men sen när de körde hem mig lyckades jag glömma kalendern i bilen. Men det är inte första december än på ett tag, jag hinner nog få tillbaka den innan.


Chokladen lär ju vara helt smält nu.


Här har ni den rätta lösningen på Melodikrysset också. Bara att skriva av och skicka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0