Otacksamma jävlar.

Idag fick jag cykla in till jobbet och jobba lite extra, 2,5 timmar. Det var personalmöte och då behövs någon som kan fixa allt i köket. Det är lite sådär att jobba då, man är ju helt själv och ska fixa kvällsmaten. Man får ju tänka till lite så man inte glömmer något. Det är ju inte bra om någon blir utan kvällsmat. Plus att i vanliga fall är det ju fler så det blir lite mindre spring. Men jag får ju springa runt som en galning med vagnar och kantiner. Men det jävligaste är att man kämpar som en galning helt själv. Men ändå anser vissa att jag borde hunnit med mera och börjar klaga som satan. "Kunde du inte gjort det med?" Man är helt själv och har gjort jobbet för 5 personer och de tycker att jag borde hunnit mer. Det är helt sjukt så jävla otacksamma de kan vara. Idag han jag inte ens börja jobba innan de sa till mig att "kan du försöka hinna med det idag?"
Jävla fetrövar, att man ens står ut med skiten. Jag gör det för pengarna, jag erkänner det är pengarna.
Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0