Klippning.

De klippte bort ungefär 2 cm av mitt hår så det är jätte kort nu. Stackars lilla mig. Men annars har dagen varit bra.
Började med att jobba lite extra, 2.5 timmar. Känns lite meningslöst, men det blir ju pengar det med. Pengar som jag sen gjorde av med genom att klippa bort 2 cm av mitt hår. Nej jag hatar inte att klippa mig, mitt långa fina hår blir kortare.
Sen spenderades kvällen med att grilla tillsammans med karln och hans vänner. Hade lite picknick i mitt vardagsrum med god mat och trevligt folk. Det är alltid kul att lära känna karlns vänner. För än så länge har de varit väldigt trevliga människor han har släpat hit. Nu väntar bara en jävla massa disk att diska upp. Men det får man väl räkna med när man vill ha trevligt. Förhoppningsvis är karln duktig och fixar det åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0