Tack Frida!

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv (sommarjobb gälls)

-Vaktmästare på en skola
-Administratör för ett telebolag
-Köksbiträde
-Groupie

Fyra filmer jag kan se om och om igen

-
Alla Hillman filmerna
-Cry-baby
-Roadie
-The Rocky Horror picture show

Fyra byar jag har bott i:

-Angelstad
-Bölminge
-Kalmar
-Lagan

Fyra teve-serier jag gärna ser:

-Veronica Mars
-House
-Scrubs
-Sex and the city

Fyra ställen jag vill åka till:

-Skottland
-London
-New York
-Norrland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

-Helgon.net
-studenten25kvm.blogg.se
-cyklainibusken.blogg.se
-tessanssida.blogg.se

Fyra favoriträtter:

-Vildsvinsrevben med klyftpotatis
-Kyckling wook med grönsaker och nudlar
-Mammas mat
-Choklad

Fyra ställen där jag trivs:

-Bölminge
-Konserter
-Kalmar
-Köpenhamn med Frida

Fyra personer jag utmanar:

-Jag är snäll ni får utmana er själva istället.

Kommentarer
Postat av: Frida

Varsegod Jamie! MEd glädje =)Jag måste lära mig att gå in på din blogg. Helt overkligt att du har en! =P

2009-03-18 @ 23:09:57
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0