Swedenrock festival

JAAA!!! Nu har jag köpt biljetter till Swedenrock. Äntligen får jag se PAIN. Tjoohoo!
Nu kommer dock det stora problemet, Vad ska jag ha på mig? Det är ju lite svårt att planera nu, det är ju rätt långt fram i tiden. Men man måste ju vara ute i god tid. Kanske blir det så att det blir mina nya skinntights som får hänga med på rockfestival.
En rolig sak om mina nya skinntights. Jag visade upp dem för mina jobbarkompisar och det var lite blandade synpunkter på min klädsel. De flesta tyckte att de var fina och passade mig och alla artighetsfraser man får höra. Men det fanns vissa som inte tyckte om dem. Det de inte tyckte om med dem var att de var för porriga. Det är ett par svarta tights i skinn? Men uppenbarligen är de porriga. Det gick även så långt att en av mina jobbarkompisar sa till den enda killen på jobbet att han skulle sluta titta. Hon ansåg att de var så porriga på mig att min manliga jobbarkompis inte ens borde se på mig.
Så om ni ser en porrig sak i ett par tights på Swedenrock så är det jag. Kom gärna fram och hälsa.

Kommentarer
Postat av: Teza

Ååååååh! Jag vill också kolla på Pain!

2009-03-17 @ 20:07:16
URL: http://cyklainibusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0