Så lika men ändå så olika.

Var precis inne på min kompis Fridas blogg. Det slog mig då hur lika men ändå olika vi är. Frida hade nämligen skrivit ett inlägg om programet Familjen annorlunda och hur mycket hon tyckte om familjen Carlsson i Staffanstorp. Saken är den att jag själv sitter klistrad framför TV varje måndag bara för att titta på detta program. Fast det är inte familjen Carlsson i Staffanstorp som intresserar mig utan 10 barnsfamiljen Johansson i Älvdalen. De är ju helt underbara och så kärleksfulla att man inte tror att det är sant.

Så vad säger du Frida så lika men ändå så olika.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe, visst är det underbart =) Jag gillar ju alla familjerna, men sen är jag svag för den skånska dialekten. =) Kraaaam

2009-03-26 @ 10:53:17
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0