Midsommar.

Jag är riktigt trött idag. Gårdagen spenderades med att jobba och sen grilla ute hos pappa. Det blev en bra dag och någolunda lugn. Började med att jobba till fyra och tjänade på så sätt goa pengar för det är storhelg, tror jag. Sen stack vi ut till pappa och grillade och umgicks. Vi spelade lite kortspel och jag och karlhelvetet sköt med pilbågen. Vi han även med ett besök hos grannarna som hade bjudit dit oss. Men där gav jag och karlhelvetet upp och gick hem och la oss. De andra höll på i någon timme till tror jag och nu är jag jätte trött och seg.


Geisha och jordgubbar i överflöd på jobbet. Vi hade seriöst 2 kg geisha att äta till middag om vi ville.
Min fruktsallad jag hade till köttet vi grillade hemma hos pappa. Det var riktigt gott.


Min fina karl med pilbågen och lite resultat.
Märk väl att det är min pil som är vid mitten och karlhelvetets pil som är utanför. Hi hi
Men han vinner ju alltid när vi skjuter med luftgeväret så.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0