Kalmar.

Fick flyttkort från Therese igår och kom fram till en sak. Kalmar finns snart inte kvar, nästan alla mina Kalmarkompisar har flyttat. Jag blev lite ledsen då faktiskt. Vet inte om ni tänkt på det, men det blir inga mer Kalmarfester. Ingen mer helg som jag åker dit för att träffa och umgås med mina vänner. För nu är alla utspridda över hela Sverige och inte samlade i Kalmar. Det är lite synd. Varför kunde ni inte stanna kvar där? Tycker vi flyttar dit igen, så vi kan umgås allihopa när vi vill. Nu måste vi ju börja planera och resa över halva Sverige om vi ska träffas allihopa för en fest. Ja, ja, jag saknar er iallafall. Så jag letade upp lite bilder från min tid i Kalmar.


Dessa minnerna betyder mycket för mig, bara så ni vet.

Stay sick!

Kommentarer
Postat av: Teza

Men kära du, det var ju du som satte standarden när du flyttade! Hur skulle vi kunna bo där om du inte fanns i staden?? Vaaaaa?

2009-06-24 @ 09:37:14
URL: http://ochsablevalltsvart.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller absolut med föregående talare! Vaffö har du ingen bild med på mig? =( Nänä, jag kanske inte är så viktig. =)

2009-06-24 @ 16:16:53
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0