Hej hopp.

Har jobbat idag och det gick bra och var kul. Har börjat att tycka om att vara i packet. Packet är där vi packar all mat som ska ut till de pensionärer som bor hemma. Innan tyckte jag inte riktigt om att vara där för det är så mycket att tänka på. Om jag gör fel så blir en gammal tant eller farbror utan mat och får vänta till det är fixat. Det känns inte så kul att de ska behöva sitta hungriga bara för att jag ha gjort fel. Men än så länge har jag inte missat något eller gjort något fel och då är det rätt kul. Plus att man jobbar själv och i sin egen takt, så man slipper stress förhoppningsvis. Men det viktigaste är att man får välja sin egen musik. Jag behöver inte lyssna på dansband som de gör ute i köket eller pop som det är ute i serveringen. Utan jag kan välja helt själv. Imorgon är det dags igen för mig att vara i packet och allt är förberett och klart. Så jag behöver inte bekymra mig om någonting.

Stay sick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0