Veronica Mars

Har fastnat framför Veronica Mars säsong 2 nu igen. Har sett den ungefär 3 gånger sen jag fick den på julafton2008. Så jag börjar kunna den utantill nu. Men fasen vad bra den är. Eller jag vet inte, kanske bara är jag, men jag bjuder på det i så fall. Ifall ni nu anser att jag har helt konstig smak och känner för att reta mig för det. Så bjuder jag på det, för jag tänker tycka om den serien iallafall.
Eftersom jag tänkte vänta tills jag fyller år med tredje säsongen, (vem vet någon kanske är snäll och ger den till mig) så får jag nöja mig med den andra säsongen lite till.



Jag ska ändå bli Veronica Mars när jag blir stor....
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej hopp!!

Veronica Mars vette hundan, har i och för sig inte sett det så jag vet inte hur bra/dåligt det är. Har ju ingen tv, så det skiter sig. Hur e det med dig?? Äntligen har jag hittat hit. Vilken häftig lägenhet!! Du passar ju in som tummen i tumvanten, å handen i handsken =) Man ser direkt vem som inrett, med all rätt. Det var skitsnyggt!!! Jag å frida har snackat om att komma å hälsa på dig, vad säger du?? Jag gör allt för att komma bort ifrån examensarbetet =) vi hörs vännen. kramar

2009-04-17 @ 16:09:53
Postat av: Tessan

veronica mars rules! så är det bara. :-) kramar

2009-04-21 @ 17:06:28
URL: http://tessanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0