Loppis.

Idag ringde min bror och frågade ifall jag ville hänga med på loppis. Eftersom jag älskar loppisar sa jag självklart ja. Vi blev ett gäng på 7personer som åkte iväg för att fynda på loppis. Jag hittade lite fina koppar med fat för 70kr och en äggkokar sak till pappa för hans är sönder. Kan bara meddela att jag såg samma koppar med fat på Ljungby secondhand för 250kr. Jag är väldigt glad att jag inte köpte dem hos surkvinnan där.
Sen åkte vi allihopa och köpte fika för att åka ut till pappa. Eftersom vi är ute hos pappa varje helg kan ju inte påskhelgen vara ett undantag. Då fick jag även ge honom äggsaken, som han blev väldigt glad för. Men nu blir det nog snart hemgång för jag ska ju jobba imorgon.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0