Grattis Therese!

Måste börja detta inlägg med att gratta min underbara kompis Therese på hennes fördelsedag. Eftersom jag inte kan fira henne utan får sitta hemma själv istället. Får jag istället berätta om födelsedagsfirandet av min bror igår.

Det blev en trevlig lördagskväll tillsammans med familj och vänner. Vi åt tårta och min bror öppnade present efter present. Jag tror han blev glad för min present, en spikmatta. Nu får jag ha min ifred iallafall. Annars hände inte så mycket. Utan kvällen spenderades med att skjuta pil på den nya piltavlan. (Ja jag lyckades att träffa tavlan, kanske inte där man skulle, men jag träffade den). Plus att jag sprang runt med presentsnöre i håret som alltid när det finns presenter i närheten av mig. Titta själva får ni se.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0