Lite loppisfynd.

Har så mycket nytt och fint jag köpt från loppisar den senaste tiden. Har hittat en ny Polaroid kamera som jag inte hade innan och är så nöjd med den. Sen har det blivit lite annat smått och gott till hemmet. Men idag har jag varit vuxen och bytt däck på bilen tillsammans med min bror. Var så nära att bara ge upp hela vuxenlivet och bli ett barn igen i morse. Men jag kidnappade min bror och vi fick lära oss tillsammans att byta däck. Det gick hur bra som helst så nu kan fan vintern komma när den vill. Har blivit så förbaskat mycket vuxenpoäng denna veckan. Är ju så van vid att ha pappa som kunde och visste allt och hjälpte till med allt man behövde hjälp med. Nu är det dags att lära sig göra det själv och det är fan inte lätt alltid. Tur jag har mina bröder så vi kan hjälpas åt och lära av varandra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0