Manly man.

Tänkte vara duktig och rensa avloppet till handfatet som det varit lite stopp i ett tag nu. Det är väl bara lite skit i kröken tänkte jag. Jag hade fel. Det var skit i hela röret så fick montera ner allt. Självklart skulle jag råka skruva lite fel med så en packning började läcka. När jag skulle skruva åt den igen så skar jag upp hela fingret och lite på tummen. Så det var bara ner till hyresvärden och låna en tång och sen på det igen. Det tog några försök men nu är allt på plats och inget läcker. Pappa hade varit stolt över mig som fixar själv. Nu fick jag en anledning att städa badrummet med för lyckades självklart blöta ner halva rummet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0