Städa hela dagen.

Började på att städa lägenheten innan tacokvällen igår och hann faktiskt med en del. Så idag har jag städat klart resten. Det är så rent och fint nu och har till och med knäskurat golvet. Så ska bara bädda rent i sängen och diska och sen är jag klar för idag. Ska nog sätta igång med disken nu för jag börjar bli hungrig så kan jag laga mat i lugn och ro sen. Jag fick sån jävla energi idag vilket nog kan bero på det fina vårvädret. Det är så skönt att känna att kroppen är frisk och stark igen. Får verkligen hoppas jag slipper bli mer sjuk nu. Men nästa vecka blir det bara tre arbetsdagar så kommer nog inte jobba ihjäl mig. Så skönt med långledigt sen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0