Fika, fika, fika.

Kunde inte sova alls i natt för det är fullmåne denna veckan så var trött som fan hela dagen på jobbet. Vi hade det lungt och skönt idag med så höll ju på att somna flera gånger om. Men orkade iallafall med att fika med Thomas efter jobbet. Tog med min hallonpaj som vi mumsade i oss. Sen kollade vi på tv och jag höll på att somna. Men har varit hemma i några timmar nu och tagit det lugnt och lagat mat. Nu blir det snart en dusch och sen sova. Förhoppningsvis kan jag sova bättre i natt. 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Kanske därför som jag också är såå trött och sover sämre än vad jag brukar... Min svärmor har alltid sagt att hon sover dåligt när det är fullmåne men jag har inte tänkt på det förrän nu.

2016-07-21 @ 13:12:09
URL: http://ecochic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0