T.G.I.F

Äntligen är jobbveckan slut och det är helg. Jag var och handlade med pappa efter jobbet så nu kan jag bara ta det lugnt. Har inget planerat i helgen och det är så skönt. Är så trött på allt och alla så ska spendera helgen med att bara ta det lugnt och träffa så lite folk som möjligt. Jag är förbannat trött på människor nu så känner att jag behöver få vara själv och bara bry mig om mig själv nu. Vet inte varför jag inte vill vara runt folk men kan bero på det jag skrev igår. Känns som vad fan man än gör blir man lurad och ljugen för. 
 
Drog fram systemkameran när jag kom hem. Har blivit trött på alla dåliga mobilbilder som jag lagt upp. Visst det är snabbt och smidigt men inte så jävla snyggt. Så ska försöka vara bättre på att fota med kameran istället. Det är ju mycket roligare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0