Kommer nog bli tjock snart.

McDonalds till kvällsmat igår och idag öppnade Burger King nere i stan. Jag och Thomas tog en liten dejt dit för att frossa hamburgare. Får nog ta och börja träna igen så jag gör av med all skitmat jag stoppar i mig. Det var nog inte världens bästa dag att sticka dit dock. Det var fullt med ungar och ungdomar som var väldigt högljudda. Så vi kastade typ i oss maten och sen stack vi och handlade istället. Så har haft fullt upp efter jobbet, men nu är jag hemma. Har bäddat ner mig i soffan men måste fixa lite mat till jobbet imorgon och plugga lite. Men soffan är så förbannat skön så får se om jag lyckas stiga upp igen. Har gosat ner mig i min nya mysiga flanellskjorta med. Så jävla skön.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0