Feber.

Tog en fika med mamma efter jobbet vilket var trevligt. Hade lite ärenden på stan och det är så tråkigt att gå själv. Men usch jag var så förbannat trött och hade ont i hela kroppen. Sen blev jag förbannat för folk glodde som fan på mig. Visst jag hade utsvängda byxor och är van vid att folk kollar. De får gärna kolla både en och två gånger om de vill men inte fan ställer man sig och glor på en annan människa. Jävla oförskämda ouppfostrade människor. Så jag blev så trött på alla efter ett tag att jag mest ville hem. När jag kom hem så vilade jag lite och vaknar upp med feber och ont i halsen. Har varit kall och seg i kroppen hela veckan men trodde mest det berodde på sömnbristen. Men det var väl en förkylning i kroppen med. Så nu blir det en lugn helg och så mår jag förhoppningsvis bättre till nästa vecka. Åhh jag som precis kunde börja träna igen, nu får jag pausa igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0