Ta tillvara på det sista av sommaren.

Hade en helt perfekt sommarkväll igår med sol (det blev inget bad) på utebadet. Det är väldigt skönt att umgås med Thomas för vi känner varandra så väl att jag kan vara mig själv helt och hållet med honom. Så vi låg och sov i solen och fick en massa färg.  Sen började vi prata mat så jag stannade kvar i stan så körde vi tacokväll och hade det gott. Thomas får mig alltid att släppa all planering och vara mer spontan. Så jag kom hem för någon timme sen med urladdad mobil och bikini på mig typ. Men det är så det ska vara i livet och är glad över att någon får mig lite mer avslappnad. Men nu får jag sluta slöa för imorgon börjar nya jobbet och jag har en massa att fixa. Jag är taggad som fan så känner att allt är på topp. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0