Nu tar jag kväll.

Pysslade lite till i hallen och gjorde fint på byrån. Jag passade även på att rensa ut bland all skit jag hade där. Vem behöver egentligen 3 par torgvantar och pälskragar i oändlighet? Så när jag ändå höll på tog jag och kastade alla skor jag inte villa ha kvar och rensade garderoben på skit. Inga kläder denna gången men saker som var söndriga som jag bara kastat in där. Så nu ser det fint och städat ut därinne med och jag lyckades fylla tre sopsäckar som ska till tippen. Så nu är jag rätt trött och seg. Har precis diskat och börjat på maten. Så nu är det bara att vänta på att ugnen lite magiskt ska få klart min mat. Kommer nog försöka lägga mig rätt tidigt idag för imorgon är det jobb igen. Men kommer vara på min vanliga skola och slipper stiga upp vid fem på morgonen. Vilken lycka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0