Jag har fått paket.

Innan jag stack hem från jobbet åkte jag inom min bror och hämtade min nya fina kimono från Spell and the gypsy. Jag är så jävla nöjd. Den har finaste broderiet på ärmarna med vilket gör den extra fin. Så min dag blev lite bättre när jag slutat jobbet. Så var ute i trädgården och fota outfit bilder för en stund sen. Men nu sitter jag i lägenheten med ont i huvudet och skit. Kanske inte så konstigt då jag gått runt i den äckliga ruttna lukten hela dagen. Vi har iallafall stängt av frysen och de ska gå igenom den redigt innan vi testar att sätta igång den igen. Det bästa hade ju kanske varit om vi fick en ny frys. Men det är snålt med sånt särskilt om vi ska renovera köket sen vilket det kanske blir. Jag hoppas bara att det mesta av lukten är borta till imorgon för jag orkar inte med mer av det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0