Karma kanske?

Tror karma spökar runt i köket just nu. Det är inte min karma för jag håller koll på mina karmapoäng så inget dåligt händer. Men självklart ska allt krångla här i köket och idag bröts knappen man sätter igång diskmaskinen av. Så vi kan inte diska och jag hoppas att hantverkaren kan fixa det. En bit av den gamla sitter fortfarande fast i maskinen så det är ju inte så lätt som att bara sätta dit en ny. Men som sagt är jag inte i disken idag så det är inte min dåliga karma. Men trots allt krångel och min stressade morgon då jag råkade somna om så är jag väldigt glad idag. För idag firar jag 8 månader tillsammans med min pojkvän. Woohoo till oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0