Bäddade ner mig i soffan.

Det blev ingen kramande med Thomas idag för det blev för sent så jag sitter hemma nu och har tråkigt. Jag är trött som fan och på dåligt humör så lika bra att vara själv och ta det lugnt. Hade dock inte sagt nej till en kram från min karl men får ta det en annan dag. Så istället blir det en lugn hemmakväll och sen hoppas jag på att humöret är bättre till imorgon. 
Känner mig inte upplagd för något nu. Jag har beställt alla julklappar men vet inte vad jag själv ska önska mig. Allt jag hittar är för dyrt så då blir jag bara irriterad för jag hittar inget annat. Så då vill jag bara skita i allt för det känns ändå inte som det blir en redig jul. Min bror med familj ska åka iväg över julen och jag vill hålla på traditionen med att fira hos mamma dagen innan julafton och hos pappa på julafton. Nu blir det helt fel. Jag känner mig mest bara stressad över allt nu och det vill jag inte så reaktionen är att bara skita i allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0