Är så trött på allt.

Jag blev så jävla trött på allt igår. Jag har väl blivit lite höstdeppig troligtvis. Jag satt och kollade upp bussen som går utanför mig. Jag har kollat den innan men då har det inte passat med mina arbetstider men nu passar den perfekt. Men självklart ska busshållplatsen vara långt bort åt helvete åt andra hållet från det jag ska åka. Så det känns lite onödigt att cykla halva resvägen åt fel håll, då kan jag lika gärna cykla hela vägen till jobbet. Så istället kollade jag upp lite elcyklar för det hade underlättat då det är backigt som fan och alltid motvind. Men de ska ju självklart vara svindyra. Jag har inte råd med en kamera på 3,5cm så har absolut inte råd med en ny cykel. Blir bara så trött på allt och känner mig orolig över vintern. Jag har inget emot snö och att cykla men det känns som att det kommer bli halv snöstorm varje dag och blåsa en jävla massa. Jag tror inte vi har sån tur så det blir perfekta snötäckta landskap, plogade vägar och sol precis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0