Världens stressigaste dag.

Jag har fan inte hunnit blogga idag för det har varit fullt upp hela tiden. Det var kaos på jobbet idag och vi hade möte och skit så vi hann inte ens med någon rast. Så jag var trött som fan när jag kom hem. Det var bara att kasta i en maskin tvätt och sen vila lite. Vaknade tre timmar senare av att pappa ringde. Hade nog sovit än om han inte ringt. Ringde till mamma för att se när hon ska tvätta i veckan så jag kunde ta mina kläder som ska handtvättas samtidigt. Visar sig att hon tvättar idag så var bara att sätta sig på mopeden och köra in till stan igen. Så nu sitter jag här hos mamma och dricker tea och umgås lite. Får snart köra hem igen och fortsätta att stöka. Blir stressigt denna veckan då jag har en massa att fixa innan jag sticker iväg till sommarstugan nästa vecka. Behöver verkligen semester nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0