Klarade första veckan på jobbet efter semestern.

Så skönt att det äntligen är fredag igen. Jag är trött som fan idag då jag inte fått tillräckligt med sömn under hela veckan. Så alla dumma tankar kommer och gör mig lite nedstämd. Men jag försöker att vara positiv men idag är det fan svårt. Hatar att man ska bli så påverkad negativt av för lite sömn. Sen hjälper ju inte den förbannade fullmånen som är i morgon mig heller. Men får förhoppningsvis sova ut i helgen så jag mår bra igen.
 
Men på tal om att vara positiv. Spenderade gårdagen hemma hos min karls föräldrar och grillade massa gott och åt tårta. Det var en riktigt mysig kväll även fast mina ben var fulla med hunddrägel. Om de nu vill att jag ska klappa dem kan de väl sluta drägla så man vill ha dem nära? Det är tur de är söta som fan så man förlåter dem rätt snabbt. Det var en perfekt kväll med min karls familj i alla fall och jag blev så jävla mätt. Fanns hur mycket som helst att grilla så åt både lax och kotletter. Sen fick jag en egen tårta då jag inte tål vanlig grädde så har lite att äta upp när jag kommer hem sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0