My dear addiction live i Växjö del 1.

Fy fan vad roligt jag hade igår och banden var riktgt bra. Jag älskar att få se min karl på scen med sin gitarr. Jag åkte dit med Martin och Rasmus och man skrattat nästan konstant i deras närhet. De är så jävla roliga och trevliga så det var en lyckad kväll trots stormen utanför. Nu är jag trött som ett as men ska ändå pallra mig till IKEA för att äta julbord tillsammans med familjen. Kommer nog somna igen så fort jag sätter mig i bilen. Men jag tänkte visa lite bilder på bandet från igår. Jag måste säga att jag älskar min nya Polaroid action cube. Den är så liten och behändig att jag kunde ha den i bh:n igår när jag fotade med systemkameran. Sen var det bara att leta fram den och ta några bilder och sen stoppa tillbaka den i bh:n. Smidigt som fan! Jag tycker iallafall att bilderna blev grymma även om jag inte riktigt lär mig att man måste vinkla ner den som fan när man fotar. Men erkänn de är coola? Snyggaste bandet med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0