Jobbig dag.

Sitter och slöar i soffan efter en jobbig dag med en tripp till vårdcentralen och jobb. Jag fick en akuttid för min mage har krånglat och varit uppsväld i flera dagar nu. Så de har undersökt mig och tagit en massa blod så de kan försöka hitta felet på mig. Sen var det bara att stressa tillbaka till jobbet och packa upp varor och diska. Jag var helt slut efter det, all energi bara försvann. Jag har inte sovit bra i natt heller för den förbannade fullmånen så det gör det värre med. Men nu har jag vilat och fikat så mår lite bättre. Sen fick jag även mina nya tröjor från Bandit brand i brevlådan idag vilket gjorde mig glad. Så jag ska försöka fixa lite snygga bilder på dem sen så ni får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0