Jag får fan panik.

Jag är så stressad över allt att jag bara vill gråta. Har varit och kollat glasögon idag och bestämde mig för ett par men nu ångrar jag fan mig. Det gick så jävla snabbt att jag knappt hann tänka. Funderar på att gå till en annan optiker och se vad de har för modeller där. Ska bara ringa och säga att jag ångrade mig först. Sen är jag stressad som fan över uppsatsen och jag vet inte ens varför. Sätter jag mig bara och skriver så kommer det gå bra men det blir fan inget gjort. Jag ska börja jobba i januari och jag har ingen aning om var eller hur mycket eller något och det är stressande som fan. Min chef ska iallafall ringa mig senare idag så då blir ju lite frågor svarade på. Men usch sån jävla ångets jag har. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0