Victoria's secret

Sitter och kollar upp allt fint jag vill köpa på Victoria's secret och är sur över att pengarna inte trillar in på kontot förrän imorgon. Men imorgon då jävlar ska det shoppas nya underkläder och mina älskade duschkrämer som doftar helt underbart. Man blir lite beroende när man väl har börjat shoppa där. Finns inte en chans att jag går tillbaka till att tvåla in mig med duschkräm från ica. Jag ska beställa en massa bh:ar då deras är de mest snygga och bekväma som finns. Man känner knappt att man har dem på sig och brösten blir snygga som fan. Sen har de ju även min storlek vilket är svårt att hitta i affärerna som finns här. Åhh kan inte pengarna komma nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0