Usch jag har ont i hela kroppen.

Igår när vi skulle fixa med graven så fick jag i uppgift att fylla i texten på gravstenen som hade trillat bort. Det var inte det lättaste eller bekvämaste då jag var tvungen att ligga på den hårda stenen och stödja mig på ena armen när jag målade. Så idag har jag ont som fan i axlar och armar och är rätt ynklig i största allmänhet. Jag var inne i stan och handlade tidigare idag och sprang omkring med jeans och jacka och höll på att frysa röven av mig. Så jag gick och la mig igen så fort jag kom hem. Nu mår jag lite bättre med har ont som fan. Jag har en massa att fixa idag så får sluta känna mig ynklig nu och börja jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0