Torkar tvätt med hårtork.

Då vattnet inte har funkat redigt sen jag kom hem från Tyskland har jag inte vågat tvätt något alls. Så idag var jag tvungen att åka in till mamma och fixa lite. Vi ska på konsert imorgon igen och jag har inga rena underkläder att använda. Så jag fick tvätta mina bh:ar för hand och sen torka dem med hårtorken så mycket det gick. Förhoppningsvis är de helt torra till imorgon. Vi tog en runda på stan och shoppade med för jag skulle lämna in alla kort som ska framkallas. Så det blev att köpa lite strumpor och trosor så jag klarar mig ett tag. Inget roligt att shoppa men det behövs ju alltid. Sen fick jag mina boots från H&M men de var för små så de får åka tillbaka imorgon igen. Men mina snygga tröjor från The Plastics passade precis så de får stanna kvar och pryda mig på någon konsert snart. Men nu blir det att städa lite. Jag hittar inte bland all skit och jag är trött på att ta stora kliv över saker så fort jag ska gå någonstans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0