Stress!

Har varit stressad som fan hela dagen då jag inte fått mail om vilken tid som vi ska träffa Meat Loaf. Det ska skickas ut runt 5 dagar innan konserten och det har fortfarande inte dykt upp. Så i morse skickade jag ett mail till dem men de har de inte svarat på. Så nu tog jag och ringde dem och han sa att det skulle skickas ut idag. För om det blivit något fel är det ju bra om det kan fixas innan man åker iväg och kanske inte får tag på internet. Men det borde dyka upp nu inom det närmsta dygnet annars så ska jag ringa igen. Missar jag min chans att träffa Meat Loaf kommer jag gråta ögonen ur mig och det är inte bra. Sen blev jag lite besviken på skorna jag beställde som är obekväma och konstiga som fan. Så nu har jag inga lågskor att ha med mig vilket är dumt för vi kommer nog gå rätt mycket. Men det löser sig alltid då jag i värsta eller bästa fall kan köpa ett par skor i Tyskland. Ju mer man skiter i att ta med sig desto mer kan man shoppa där för att man behöver det. Ikväll blir det iallafall att packa och bocka av allt på min löjligt långa lista. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0