Självklart...

ska det blåsa halv storm ute när jag ska köra in till stan med mopeden. Förhoppningsvis så slutar det att blåsa så mycket när det väl är dags för mig att ge mig av. Nu blir det iallafall att tvätta lite så alla mina nya Meat Loaf tröjor blir rena igen. Av någon konstig anledning är det det enda jag vill ta på mig nu för tiden. Men de är ju så snygga och bekväma så det kan ju bero på det. Blir väl att skaffa en till klädställning när jag åker till IKEA imorgon. För det är rätt fullt på de jag har. Jag ska bara bygga ut min walk in closet lite först och sen jävlar ska allt få plats. Tror ni min hyresvärd går med på att jag förlänger den med en inglasad balkong? Eller att jag gör ett hål i väggen till lägenheten bredvid som är tom och använder vardagsrummet i den till walk in closet? Får fundera lite på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0