Shopping i Hamburg

Det var äckligt billigt med skor i Hamburg och då jag bara har runt 60 par så behövde jag lite nya kände jag. Vem behöver inte mer skor liksom? Jag hittade iallafall ett par boots som jag velat ha ett tag med som bara finns med guld nitar vad jag har sett i Sverige. Det är inte riktigt min stil att ha guld på skorna så fatta att jag blev glad när jag hittade ett par med silvriga för bara €15. Sen hade jag beställt ett par mockasiner innan jag åkte som satt riktigt illa på mig så jag ville ha ett par bättre. Då fanns det självklart ett par nästan exakt likadana fast i tyg som är mer som sammet än mocka för bara €10. De är helt underbara och jag älskar dem. Allt som allt fick jag bara betala €25 för alla tre par skor. Jag var väldigt duktig på att spendera mina pengar för jag hade en tom plånbok när jag kom hem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0