Nu blev jag lycklig.

Har precis köpt biljetter till Bråvallafestivalen så jag får se Airbourne. Fatta att jag längtar! Kommer bara gå på torsdagen men det räcker fan för mig. Det är riktigt många bra band som spelar på torsdagen så jag kommer vara mer än nöjd. Men det är inte än på en månad så jag kommer ju längta ihjäl mig. Åhh ge mig festival nu!
Annars så ska jag in till stan snart och fixa naglarna igen. Det svarta ska bort och naglarna ska bli så naturliga som möjligt. Kommer nog bli skitsnyggt det med. Sen blir det en tur ner till Blekinge igen med pappa och kolla på en Volvo Amazon som han funderar på att köpa. Så jag har fullt upp idag och i helgen är det jobb som gäller. Men det är skönt att tjäna pengar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0