Meat Loaf konsert.

Meat Loaf delade precis en av mina foton på facebook. Jag är helt skakig nu! Trummisen John delade den igår och tackade för snygga foton och idag har Meat lagt upp den på sin facebook. Inte nog med att jag har träffat honom och att gitarristen Paul kom för att ge mig en kram för att han var tvungen att komma och säga hej personligen efter att jag skrev till honom, nu ligger MIN bild på deras sida på facebook med. Resan har varit helt underbar och konserten var helt otrolig. Det var lätt värt alla pengar jag la och jag hade lätt kunna ge 10 gånger mer för denna upplevelsen. Synd som fan att detta är sista turnén och att det inte blir något mer. Men jag har fått minnen för livet och är verkligen lyckligast i världen nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0