Jag har inget vatten.

Det har krånglat sen jag kom hem från Tyskland och nu har jag inget alls. Min hyresvärd tror det är någon läcka någonstans så det läcker ut innan det hinner komma fram till huset. De jobbar på det nu och förhoppningsvis så blir det fixat snart. Men man vet ju inte och det är skitjobbigt att inte ha något jävla vatten. Jag fick iallafall lite tea nu på morgonen men funderar på att sticka in till mammas lägenhet och spendera dagen där. Jag kunde inte duscha igår och knappt tvätta av sminket så jag känner för att bli lite ren nu. Jag ska ändå in och umgås med mamma och min ena bror i eftermiddag så kan lika gärna åka in nu direkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0