Fan vad lång dag det blev idag.

Kom precis hem från en tur till Blekinge och IKEA. Jag, pappa och mamma åkte ner till Blekinge för att fixa med farmors och farfars grav. Vi mötte upp min faster och farbror där och gjorde det fint. Sen blev det en fika men dem innan vi åkte vidare mot Älmhult för att hämta upp min bror, Giedré och Linnea. Sen stack hela stora familjen till IKEA och åt middag och köpte ramar till mig. Nu kan jag rama in mitt signerade Meat Loaf foto och få upp den på väggen. Så jag har haft en bra dag med familjen och Linnea var extra kramig och go vilket alltid är mysigt. Men usch vad trött jag är nu och har lite ont i kroppen. Så jag kommer sova gott som fan i natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0