Bullet spelar på Muskelrock!

Jag hade tänkt att skita i Muskelrock i år då jag inte hittade någon att gå med. Men nu fick jag reda på att Bullet ska spela och det finns inte en chans i helvetet att jag missar det. Så nu är en biljett införskaffad och jag sticker dit på lördag själv. Inte så kul att gå själv men det är Muskelrock och Bullet så det kommer bli helt underbart i vilket fall som helst. Jag måste säga att jag älskar Swedish Plastics för jag får träffa nya vänner som är mer som mig och har samma intressen. Jag behöver fler likasinnade i mitt liv. Så nu blir det en dag på Muskelrock och sen Bråvalla festivalen en dag för att se Airbourne med en ny vän. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0