Äntligen har jag kunna tvätta.

Det har varit krångel med vattnet sen jag kom tillbaka från Tyskland och jag har inte vågat att tvätta något. Men nu ska det vara fixat och det har inte krånglat på någon dag så äntligen kunde jag få lite rena kläder. Det är tur att jag har en jävla massa kläder så att det finns att välja på även om jag inte tvättat på två veckor. Sen har jag skrivit min recension och skickat iväg så förhoppningsvis får jag lite respons på den snart. Jag älskar att skriva konsertrecensioner men det är svårt att vara kreativ med skrivandet på engelska. Jag fastnar alltid på något ord jag inte är säker på stavningen på och måste kolla upp. Så det blir lite avbrott i skrivandet vilket är jobbigt som fan men  det blir en text av det tillsist. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0