Sovmorgon

Jag tog en väldigt lång sovmorgon idag vilket jag verkligen behövde. Jag är helt slut i kroppen efter allt dansande på sommarfesten och sen varit på muskelrock. Det tar på krafterna att vara ute och ränna hela nätterna. Men det har varit så värt det för jag har haft skitroligt denna helgen. Bullet var riktigt bra igår och jag hade ångrat som mig fan om jag hade skitit i det. Jag ska strax börja fixa med alla bilder från sommarfesten men måste få ta det lite lugnt först. Jag har packning och lådor överallt nu. Jag fick mitt paket med alla Enid Blytons Fem-böcker i fredags så måste hitta plats för dem i bokhyllan. Sen var pappa på veteranmarknad igår och köpte en låda med nio Polaroidkameror till mig. Så min samling har blivit mycket större och jag behöver fixa plats för det med. Men vem behöver inte 30 kameror? De är ju så fina. Ska ta kort på alla mina Polaroid sen när jag fått det fint här hemma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0