Idag är det dags.

Skolan börjar igen och vi startar med opponering. Jag är nervös och vill egentligen inte. Jag hade ångest som fan igår och den dyker nog upp snart igen. Varför kan man inte bara lämna in uppsatsen och så rättar de den och så är det slut? Nej det ska opponeras och kritiseras och göras om i en hel evighet innan det är klart. Jag tycker inte om att folk ska granska mitt verk och hitta fel på det. Även om man tar upp saker som är bra så känns det ändå bara som att de letar fel. Om jag får någon kritik för på min uppsats bara för att folk inte är insatta i groupievärlden och missförstår kommer jag bli förbannad. Åhh jag vill inte.
 

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Jag tror att folk missförstår vad du menar med groupie eftersom du verkar ha en helt annan bild av ordet. I mina öron lät din förklaring mer som att du kommer söka ackreditering som rockfotograf via nån tidning eller webbsajt.

För mig är det där groupiesnacket lite som att säga att man är eskorflicka fast man ligger inte med kunden.

Lycka till iaf. Följ dina drömmar!

2013-01-23 @ 19:36:50
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0