Ingen som har några tips?

Jag behöver tips på vad fan jag kan hitta på nu när jag är sjuk. Jag är uttråkad som fan och orkar fan inte kolla på tv mer. Men sen kan jag inte göra något för ansträngande för då går febern upp. Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Hade jag haft pengar hade jag shoppat som en jävla galning över internet. Men jag får absolut inte göra det, särskilt inte nu när jag missar att jobba denna helgen. Så nu roar jag mig med korsord. Japp så hög är nöjesfaktorn här hemma hos mig på en lördag som denna. Men snart tröttnar jag väl på det med när jag inte hittar mer ord som jag kan skriva i. Åhh ge mig tips på saker att roa mig med eller sväng förbi och roa mig för fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0