Idag är det lördag.

Vilket betyder loppis och second hand shopping. Det finns en ny i Lagan som jag är nyfiken på så ska spana in den. Sen ikväll blir det att umgås hemma hos Peter, Gabriella, Tyra och lillebror med familjen och bara ha det bäst. 
 
Jag skaffade lite blutsaft till mig tidigare i veckan så jag ska slippa var så trött hela jävla tiden. Tror ni inte jag vaknar upp i natt och har svinont i magen och var tvungen att spy för att det gjorde så jävla ont. Så jag kollade upp biverkningar imorse och självklart så kan tarmarna dra ihop sig och man kan få problem med matsmältningen och få kramper i magen. Så det är ju bara att sluta dricka det direkt. Jag har seriöst aldrig haft så ont i magen och jag ville bara skrika rakt ut men jag lyckades undvika det. Ibland känns det som om jag ska få alla biverkningar som finns att få så fort jag tar något kosttillskott. Idag mår jag iallafall bra bortsett från att magen är lite uppsväld. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0