Fick en paus i all stress på stationen.

Jag missade precis bussen hem vid två och var tvungen att vänta på stationen i en timme. Men det var så bra att precis efter att jag hade satt mig så kom en karl med väldigt mycket packning och en gitarr och satte sig vid en bänk framför mig. Troligtvis för att fördriva tiden så tog han fram sin aukustiska gitarr och började spela. Det var så fridfullt för all stress och kaos försvann och alla satt bara tysta och lyssnade medan folk sprang omkring som galningar runt omkring. Sen kom en familj med en väldigt liten söt bebis som var så underbra att man inte kunde kolla bort. Den lilla bebisen gick omkring på ostadiga ben och försökte dansa med till gitarrspelet och var så otroligt söt. Man glömde bort all stress när man hörde den fridfulla musiken och ett barn glada läten. Men tyvärr kunde det inte hålla sig så då bussar kom och gitarrer packades ner igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0