Nya glasögon och inkassokrav.

Jag hatar när de skickar fakturor på mail och sen får man den inte på mail utan den ska ha varit med i påsen med kläder vilket den inte var. Sen skickar de ut en påminnelse i mitten av november som posten inte ens lyckas att få till min brevlåda så nu får jag betala 250kr mer för en räkning än vad jag egentligen ska behöva. Men skit samma! Jag orkar inte bry mig om 250kr just nu för det finns större problem i världen. Jag blir mest bara orolig över att få ett inkassokrav. Bara det är ju ångest till max. Det har varit en jävla fixardag idag och det kommer fortsätta så hela dagen. Gjorde synundersökning förra veckan och beställde ett par glasögon som jag sen ångrade mig för. Så jag har varit runt till varenda optiker nu och provat glasögon och kommit fram till att de jag provade för flera veckor sen är de jag ska ha. De är lite stora men så jävla snygga. Det är visst modernt med stora bågarn nu så då blir jag ju lite modern. Sen har jag spårat mitt paket från Victora's secret som skickades till fel adress och pratat med posten så det ska nog vara på väg till rätt adress inom några dagar. Så allt löser sig nog tillsist får jag hoppas. Här får ni en hemsk bild på mig helt förkyld och blek men med de snygga glasögonen. Detta är ett snabbt smygfoto inne hos en optiker där jag inte köpte glasögonen men där de fanns i silver vilket de inte hade hemma där jag köpte dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0